Regisztrálj most
Az e-aláírás használatának gyakorlata a közigazgatásban – mit, mikor, hogyan?
ingyenes webinárunkra!
A webinár időpontja: 2020.06.10., 14.00
⇨ Tanúsított iratkezelőbe integrált elektronikus aláírási lehetőségek;
⇨ Mely iratkezelési lépésekben van értelme elektronikus aláírást integrálni (pl. érkeztetés, kiadmányozás, levéltári átadás)?
⇨ A felülhitelesítés követelménye érthetően – tényleg mindent 11 évente újra alá kell írni?
⇨ Elektronikus iratok irattározásának lehetőségei;
⇨ Az elektronikus és vegyes ügyiratok selejtezése vagy levéltári átadásának főbb kérdései;
⇨ Hogyan intézzük a napi teljes kiadmányozást néhány kattintással elektronikusan?
⇨ A piacon elérhető technológiai megoldások érthető és gyakorlatias bemutatása.
A „Az e-aláírás használatának gyakorlata a közigazgatásban – mit, mikor, hogyan?” webinár ingyenes, de a részvétel regisztrációhoz kötött.
Technikai információ a webinár résztvevőknek
Részletes Agenda a regisztrációs szekció alatt található.