Regisztrálj most

Digitalizációs gyakorlatok a közigazgatásban

ingyenes webinárunkra!

A webinár időpontja: 2020.06.11., 10.00 h

Az e-ügyintézés folyamatosan terjed, egyre inkább ez jelenti a kényelmesebb és költséghatékonyabb megoldást. A 335/2005. (XII. 29.) Korm. rendelet tavalyi módosítása során előírták a központi közigazgatási szervezetek jelentős részének, hogy minden bejövő papír alapú dokumentumról hiteles másolatot kell készíteni. Webinárunk segítségével bemutatjuk, hogy hogyan valósítható meg a teljesen elektronikus ügyiratforgalom, nem kevés költségtől és erőforrástól kímélve meg a szervezetet.

⇨ Hiteles, nem hiteles? Digitalizáció a mindennapokban.

⇨ Tényleg lehet papírmentes egy iroda?

⇨ Milyen eljárásokkal lehet hiteles másolatot készíteni?

⇨ Hogyan kezeli egy korszerű dokumentumkezelő a hiteles másolatokat?

⇨ Mennyi időt, költséget takaríthatunk meg?

⇨ HR dokumentumok digitalizációs lehetőségei.

A „Digitalizációs gyakorlatok a közigazgatásban” webinár ingyenes, de a részvétel regisztrációhoz kötött.

Technikai információ a webinár résztvevőknek

Részletes Agenda a regisztrációs szekció alatt található.