Hogyan kezeljük az elektronikusan hiteles személyügyi iratokat a gyakorlatban?

Regisztrálj most

Hogyan kezeljük az elektronikusan hiteles személyügyi iratokat a gyakorlatban?

ingyenes webinárunkra!

A webinár időpontja: 2020.06.05., 10.00 h

2017 májusától a közigazgatásban és a rendvédelemben a munkáltatói intézkedések során kiállított dokumentumokat már csak elektronikus úton lehet aláírni és kézbesíteni. Az egyes jogszabályváltozások az érintett munkáltatók és foglalkoztatottak részéről is megkövetelték új, elektronikus eljárások és képességek elsajátítását.
Webinárunk alapvető célja, hogy a résztvevők megismerjék az elektronikus személyügyi intézkedések kezelésére vonatkozó jogszabályokat és eszközöket, valamint, hogy gyakorlati példákon keresztül realisztikus képet kapjanak a jelenlegi e-HR rendszert alkotó eszközökről és folyamatokról.

⇨ Mi az e-HR? Bevezető, általános információk.

⇨ Jogszabályok – csak röviden.

⇨ Az elektronikus kapcsolattartás a munkáltató és a foglalkoztatott között – BKSZ, HKP, Ügyfélkapu, e-HR FORM, AVDH, munkáltatói intézkedések.

⇨ Iratkezelő rendszerrel integrált e-személyügyi folyamat – a beküldés, kiküldés, automatizálás lehetőségei.

A „Hogyan kezeljük az elektronikusan hiteles személyügyi iratokat a gyakorlatban?” webinár ingyenes, de a részvétel regisztrációhoz kötött.

Technikai információ a webinár résztvevőknek

Részletes Agenda a regisztrációs szekció alatt található.