Szakértelem a DMS One-nál
Mi a DMS One-nál az elmúlt 15 évben azzal foglalkoztunk, hogy mitől lesz valóban jó egy iratkezelési szoftver. Tapasztalatunk szerint a legtöbb szervezet számára egy egyszerű iktató program rengeteg utólagos kompromisszummal jár a mai dinamikusan változó jogszabályi és intézményi környezetben, ezért mi komplex megoldást kínálunk, amely a legújabb elektronikus ügyintézési folyamatokat is támogatja.
Magyarországon elsőként szereztünk tanúsítást szoftverünkre, és azóta is gondoskodunk arról, hogy ügyfeleink DMS One rendszerei elsőként feleljenek meg a változó jogszabályi követelményeknek. A szoftverbevezetés biztonságát és precizitását 10 éve hatékonyan működő bevezetési módszertanunk biztosítja. A legtöbb versenytársunkkal ellentétben mi a bevezetés után sem engedjük el az Ön kezét: intenzív ügyféltámogatásunk keretében gyors reagálási időkkel, rugalmas problémakezeléssel várja Önt support csapatunk.
Szeretné tudni, hogy a DMS One 3000 ügyfelénél miért működik az iratkezelés hatékonyabban?
A DMS One-nál minden feladatra külön szakember jut: egyetlen értékesítő helyett nálunk hozzáértők csapata vezeti Önt végig az új rendszer bevezetésén. Ügyféllé válás előtt értékesítő kollégáink segítenek a megfelelő rendszer kiválasztásában, a szoftver testre szabásakor pedig dokumentumkezelési tanácsadóink veszik át az irányítást és az Ön munkatársainak oktatását. Ha pedig minden készen áll az induláshoz, akkor az ügyfelek támogatása a supporthoz kerül.
Ügyfélként Ön mindig számíthat a DMS One-ra! Legyen szó bármilyen változásról, például az intézmény struktúrájában vagy a hardveres, szoftveres környezetben, mi azonnal reagálunk: oktatjuk az új munkatársa(ka)t vagy előkészítjük az integrációt. Tudjuk, hogy a dinamikusan változó jogszabályi környezet miatt Önnek újabb és újabb követelményeknek kell megfelelnie, ezért az előírások teljesítését prioritásként kezeljük.
Kiemelt figyelmet fordítunk meglévő ügyfeleink fejlesztési igényeire is: az ügyfélszolgálaton belül dedikált kolléga és egyedi módszertan gondoskodik a fejlesztési projektek sikerességéről. Ha pedig a fejlesztés bonyolultsága megköveteli, akkor helyszíni felmérés során specifikáljuk az igényeket, hogy minél pontosabb képet kapjunk az elvégzendő feladatokról.
És egy különlegesség! Felhasználóink oktatása ma már nem csak személyesen történhet meg: a DMS One e-learning portálján oktatófilmek, szoftverszimulációk és iratkezelési segédletek könnyítik meg a szoftver használatának elsajátítását, sőt, Ön vagy munkatársa a megszerzett tudásról még vizsga keretében is számot adhat.
Miért a DMS One?
- Elsőként csatlakoztunk a teljes körű elektronikus ügyintézés alapjait megteremtő szolgáltatásokhoz (SZEÜSZ-ök, Magyar Postai Hibrid Rendszer, KEÜSZ, AVDH DHSZ),
- Közel 50 vállalatirányítási- és szakrendszerhez fejlesztettünk szabványos és igény szerint aktiválható interfészt,
- Magyarország összes önkormányzatát kiszolgáló önkormányzati ASP rendszer szállítójaként számos funkcionális, kompatibilitási és kényelmi fejlesztést hajtottunk végre a szoftver elmúlt évek során kiadott verzióiban,
- Büszkék vagyunk, hogy a tematikus dokumentumtár, elektronikus feladójegyzék, szoftverünk testreszabhatósága és a rendszerintegrációs lehetőségek folyamatos fejlesztésének köszönhetően elértük, hogy a versenytársakénál bővebb és használhatóbb szoftverrel állunk ügyfeleink rendelkezésre,
- Funkcionális fejlesztéseink során a különböző működési környezetek nehéz feladat elé állítanak bennünket, az eltérő iratkezelési folyamatokból és egyediségekből adódó heterogenitás kezelése során minden helyzetben sikeresen szabtuk testre szoftverünket, lehetővé téve ezzel a legkülönbözőbb platformokon való kifogástalan működést.