Szakértelem a DMS One-nál

Mi a DMS One-nál az elmúlt 15 évben azzal foglalkoztunk, hogy mitől lesz valóban jó egy iratkezelési szoftver. Tapasztalatunk szerint a legtöbb szervezet számára egy egyszerű iktató program rengeteg utólagos kompromisszummal jár a mai dinamikusan változó jogszabályi és intézményi környezetben, ezért mi komplex megoldást kínálunk, amely a legújabb elektronikus ügyintézési folyamatokat is támogatja.

Magyarországon elsőként szereztünk tanúsítást szoftverünkre, és azóta is gondoskodunk arról, hogy ügyfeleink DMS One rendszerei elsőként feleljenek meg a változó jogszabályi követelményeknek. A szoftverbevezetés biztonságát és precizitását 10 éve hatékonyan működő bevezetési módszertanunk biztosítja. A legtöbb versenytársunkkal ellentétben mi a bevezetés után sem engedjük el az Ön kezét: intenzív ügyféltámogatásunk keretében gyors reagálási időkkel, rugalmas problémakezeléssel várja Önt support csapatunk.

Szeretné tudni, hogy a DMS One 3000 ügyfelénél miért működik az iratkezelés hatékonyabban?

Szakértelem a DMS One-nál
Mi a DMS One-nál az elmúlt 15 évben azzal foglalkoztunk, hogy mitől lesz valóban jó egy iratkezelő rendszer.

A DMS One-nál minden feladatra külön szakember jut: egyetlen értékesítő helyett nálunk hozzáértők csapata vezeti Önt végig az új rendszer bevezetésén. Ügyféllé válás előtt értékesítő kollégáink segítenek a megfelelő rendszer kiválasztásában, a szoftver testre szabásakor pedig dokumentumkezelési tanácsadóink veszik át az irányítást és az Ön munkatársainak oktatását. Ha pedig minden készen áll az induláshoz, akkor az ügyfelek támogatása a supporthoz kerül.

Ügyfélként Ön mindig számíthat a DMS One-ra! Legyen szó bármilyen változásról, például az intézmény struktúrájában vagy a hardveres, szoftveres környezetben, mi azonnal reagálunk: oktatjuk az új munkatársa(ka)t vagy előkészítjük az integrációt. Tudjuk, hogy a dinamikusan változó jogszabályi környezet miatt Önnek újabb és újabb követelményeknek kell megfelelnie, ezért az előírások teljesítését prioritásként kezeljük.

 

Kiemelt figyelmet fordítunk meglévő ügyfeleink fejlesztési igényeire is: az ügyfélszolgálaton belül dedikált kolléga és egyedi módszertan gondoskodik a fejlesztési projektek sikerességéről. Ha pedig a fejlesztés bonyolultsága megköveteli, akkor helyszíni felmérés során specifikáljuk az igényeket, hogy minél pontosabb képet kapjunk az elvégzendő feladatokról.

És egy különlegesség! Felhasználóink oktatása ma már nem csak személyesen történhet meg: a DMS One e-learning portálján oktatófilmek, szoftverszimulációk és iratkezelési segédletek könnyítik meg a szoftver használatának elsajátítását, sőt, Ön vagy munkatársa a megszerzett tudásról még vizsga keretében is számot adhat.

Miért a DMS One?

  1. Elsőként csatlakoztunk a teljes körű elektronikus ügyintézés alapjait megteremtő szolgáltatásokhoz (SZEÜSZ-ök, Magyar Postai Hibrid Rendszer, KEÜSZ, AVDH DHSZ),
  2. Közel 50 vállalatirányítási- és szakrendszerhez fejlesztettünk szabványos és igény szerint aktiválható interfészt,
  3. Magyarország összes önkormányzatát kiszolgáló önkormányzati ASP rendszer szállítójaként számos funkcionális, kompatibilitási és kényelmi fejlesztést hajtottunk végre a szoftver elmúlt évek során kiadott verzióiban,
  4. Büszkék vagyunk, hogy a tematikus dokumentumtár, elektronikus feladójegyzék, szoftverünk testreszabhatósága és a rendszerintegrációs lehetőségek folyamatos fejlesztésének köszönhetően elértük, hogy a versenytársakénál bővebb és használhatóbb szoftverrel állunk ügyfeleink rendelkezésre,
  5. Funkcionális fejlesztéseink során a különböző működési környezetek nehéz feladat elé állítanak bennünket, az eltérő iratkezelési folyamatokból és egyediségekből adódó heterogenitás kezelése során minden helyzetben sikeresen szabtuk testre szoftverünket, lehetővé téve ezzel a legkülönbözőbb platformokon való kifogástalan működést.

 

Ügyfeleink, akik már a hatékonyabb iratkezelést választották

? Tudta, hogy a 2013 óta közel 70 verziófrissítést hajtottunk végre szoftverünkön?

Az elmúlt évek kormányzati törekvései az elektronikus közigazgatás megteremtése, az elektronikus ügyintézés folyamatainak kialakítása és használata felé terelte a közfeladatot ellátó szerveteket. A dinamikusan változó jogszabályi környezet, valamint az intézmények egyre komplexebb elvárásai újabb és újabb kihívások elé állítják az iratkezelő szoftverek gyártóit. Sorra jöttek az e-ügyintézés alapjait megteremtő szolgáltatások (SZEÜSZ-ök, KEÜSZ, AVDH DHSZ stb.), melyek az iratkezelést az elektronikus ügyintézés középpontjába állították. Az elvárásoknak való megfelelés kulcsfontosságú számunkra, így az elmúlt 5 évben számos funkcionális, kompatibilitási és kényelmi fejlesztést hajtottunk végre, amely közel 70 verziófrissítést eredményezett szoftverünkön. A folyamatos fejlesztés, illetve az új és innovatív megoldások segítségével a jövőben is a legmagasabb szintű támogatást nyújtjuk ügyfeleinknek.

Az iratkezelés számunkra nem munka, hanem szenvedély

Iratkezelő szoftver kiválasztásakor ügyfeleink hosszú távú megoldásban gondolkoznak.

A megbízható működés és gazdag funkcionalitás csak az alap. A jól kiválasztott partner és szoftver együtt jelentik a sikert. Hisszük, hogy a kiforrott bevezetési módszertan, valamint a tanácsadó kollégák tapasztalata, szakmai felkészültsége is hozzájárul szoftverünk 100%-os bevezetéséhez és az új rendszer intézményen belüli fogadtatásához. Évtizedes szakértelmünket állítjuk a legkülönfélébb területeken dolgozó intézmények szolgálatába és igyekszünk mindig élen járni a fejlesztésekben.

Kíváncsi, mi hogyan dolgozunk?

megnézem a videót!
megnézem a videót!

Miben tudunk segíteni intézményének?

A DMS One Zrt. immár 15 éve a közfeladatot ellátó szervek iratkezelésének elkötelezett szakértője. Hatékonyan működő, kiforrott szoftverbevezetési módszertanunk, komoly migrációs tapasztalatunk, valamint munkatársaink iratkezelési és IT szakmai kompetenciái a záloga annak, hogy Ön egy biztonságos, 100%-ban megvalósuló IT projektnek néz elébe.

Szoftverbemutatót kérek!