Iratkezelési audit a hatékony ügyiratkezelésért
Ingyenes iratkezelési auditunk keretében feltárjuk az Ön intézményében rejlő lehetőségeket, és bemutatjuk, hogyan lenne érdemes a szervezet iratkezelési folyamatait megszervezni! Szakértő kollegáink teljes körű felmérése és elemzése hozzásegíti szervezetét az optimális iratkezelési munkafolyamatok kialakításához, ezzel növelve a hatékonyságot és a nyomon követhetőséget, valamint csökkentve a költségeket.
A dokumentumkezelési audit (DMA: Document Management Analysis) egy hatékonysági felmérés, mely során először megismerjük szervezete jelenlegi iratkezelési folyamatait és javaslatokat teszünk azok átalakítására, az adminisztrációs folyamatok optimalizálására. Konkrét javaslatot teszünk arra nézve, hogy az általunk kínált módszertan hogyan járul hozzá intézménye, szervezete versenyképességének fokozásához. Hatékonysági felmérésünk eredménye egy olyan iratkezelési megvalósítási terv, mely a lehető legtöbb energia- és költségmegtakarítást jelenti szervezete számára.
Miért érdemes iratkezelési auditot készíteni?
- Kis energia-befektetés: Az audithoz mindössze 4×1 órát beszélgetünk az iratkezelés fő érintettjeivel, több energiát nem kell a projektre fordítania.
- Eredményességorientált: Az audit eredménye egy olyan iratkezelési megvalósítási terv, mely a lehető legtöbb energia- és költségmegtakarítást jelenti intézménye számára.
- Intézményre szabott: Javaslatainkat teljesen az Ön szervezete igényeire és jellemzőire szabjuk.
- Kötelezettség nélkül: Az iratkezelési auditot záró mintegy 20 oldalas megvalósítási terv átadása után Ön szabadon dönthet arról, hogy a hatékonyabb működés érdekében bevezeti-e a javasolt rendszert.
- Ingyenes: Regisztráljon és ingyenesen elvégezzük az iratkezelési auditot az Ön szervezeténél.