Regisztrálj most

Az e-aláírás használatának gyakorlata a közigazgatásban – mit, mikor, hogyan?

ingyenes webinárunkra!

A webinár időpontja: 2020.07.09., 10.00 h

A kijárási korlátozás alatt a hivatalok belső ügymenetében is jelentősen erősíteni kellett az elektronikus elemeket, melynek egy fontos eleme az e-aláírás. Webinárunk célja, hogy bemutassa, hogyan lehet a hétköznapok gyakorlatában egy közfeladatot ellátó szervnél ténylegesen hatékonyan alkalmazni az elektronikus aláírást. Választ adunk arra is, hogyan lehet gyorsabb és költséghatékonyabb a hagyományos papír alapú aláírásnál az e-aláírás, és milyen főbb szempontokat kell szem előtt tartanunk egy projekt során. Azok részvételére is számítunk, akik szeretnének tájékozódni a piacon elérhető korszerű integrált megoldások felől.

⇨ Tanúsított iratkezelőbe integrált elektronikus aláírási lehetőségek;

⇨ Mely iratkezelési lépésekben van értelme elektronikus aláírást integrálni (pl. érkeztetés, kiadmányozás, levéltári átadás)?

⇨ A felülhitelesítés követelménye érthetően – tényleg mindent 11 évente újra alá kell írni?

⇨ Elektronikus iratok irattározásának lehetőségei;

⇨ Az elektronikus és vegyes ügyiratok selejtezése vagy levéltári átadásának főbb kérdései;

⇨ Hogyan intézzük a napi teljes kiadmányozást néhány kattintással elektronikusan?

⇨ A piacon elérhető technológiai megoldások érthető és gyakorlatias bemutatása.

A „Az e-aláírás használatának gyakorlata a közigazgatásban – mit, mikor, hogyan?” webinár ingyenes, de a részvétel regisztrációhoz kötött.

Technikai információ a webinár résztvevőknek

Részletes Agenda a regisztrációs szekció alatt található.